Safran

Bu filmi çok önceleri izlemiştim ben, sevmiştim de. Mad world de çok güzeldir. Bir arkadaşım vardı eskiden bana söylerdi bu şarkıyı çok güzel bir sesi olmamasına rağmen bu şarkıyı çok güzel söylerdi. Hüzünlenirim biraz ben bu şarkıyı duyunca. Dün sabahta evden çıkmadan çok kereler dinledim. İlginç olan şey bu şarkının benim gözümdeki şarkıcısının artık hayatımda olmaması ve onu pek de özlememem. Dün de hüzünlü bir gün oldu benim için biraz garip heyecanlarım oldu yer yer anlayamadığım dolayısıyla anlatamadığım bir de şaşkınlıklarım oldu. Huzurlu uyuyup uyandığımı söyleyemem. Etrafımda benimle ilgili ama benden bağımsız dönen ufak şeyler var gibi geliyor.Bunlar da beni rahatsız ediyor. Çok tatlı bir kız vardır ve hayatımda olmasına çok mutluyumdur. O da dedi bana bunları ama kader çarkım yakında döncekmiş bir de imparator olcakmışım. Belki de Baharatlar İmparatorluğu'nun imparatoru olur, bifteklerime safranlar koyarım nasılsa deli dünya.

NOT: Safran pahalı bir baharattır, imparatorlar ve kraliçeler içindir.

Yorumlar

Popüler Yayınlar