Farafara Otu

Yapamadım işte ayıbı yok. Anlamıyorum programlayamıyorum. Kuramam tabi algoritma falan beyin fonksiyonlarım sıkışmış durumda. Zamanla olcak gibi kalıplar da barındıramıyorum içimde. Zaman geçti ama olmadı biliyorum. Tamam sabahlamadım başında bilgisayarın ama 'Help' butonu bile sesimi duymayınca sinirleniyorum epey. Kendi sesimi de duyamıyorum zaten pek, bu da asabımı bozuyor çokca. Yuvama dönüyorum hemen bu yüzden de. Dönemediğim zamanlarda zorunlu kahkahalar atmak geliyor içimden, bu atmacalar geçici rahatlamalara neden oluyor ki; bu da kendimi duymamı imkansızlaştırıyor. Bunun için sesin açılmasını mı sağlamak gerekir, kulağın mı yoksa ruhun mu bilemedim. Ancak şunu biliyorum boğazı rahatlatıp sesin daha iyi çıkmasını sağlayan otlardan biri farfaraotu.

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar