Köri

Bir çocuk vardır evimizde pek TATLI ve YARAMAZ. Adı da Arda'dır. Çok severim onu bilirim ki o da beni çok sever. Boğuşmalarımız var o tatlıyla. Benim hayatımdaki en tatlı o'dur. Annesiyle birlikte sarılırız üçümüz öpmeleri de epeyce severiz ve sıkılıkla tekrarlarız bu güzellikleri. Anneye şiirler mektuplar yazardım küçükken hala da yazmak isterim fakat eskisi kadar eğlenceli olmuyorlar malesef. Bir de tam anlamıyla BABA var o evde. Baba kelimesinin verdiği ağırlıkla yaşamayı ve yaşatmayı sever. Rakıları pek sever bir de ama bizi sevdiği kadar sevmediğine eminim. Dondurmalar getirir mutlu eder getirmese bile kendini getirdiğinde bile ama bu aralar dişine ağrılar vurdu. Buna üzülüyorum ona çok belli etmesemde. Köri gibi karşık bir tadı vardır bu evin ben de hoşlanırım bu karmaşık taddan. Eminim ev sakinleri de bunu seviyorlar ama birbirlerine itiraf edememekteler. Ev sakinleri hiç de sakin değildir aslında. SAKİN olmayalım zaten telaşlı geçen hayatımızda kahkalar olsun isterim ben, Arda da ister bence. Severim TATLI yı hem de bol bol.
NOT: Körili yemekler sağlık getirir, köri tadında evler de öyledir.

Yorumlar

Popüler Yayınlar