Dahasi lazim

Buyuk heyecan..
Turkiye'de her seferinde kacirdigimi dusundugum
Ve gercegi kacirmaya bile firsat bulamadigim cunku gelmeyi beceremedikleri konserler dizisinin oyunculari..

Aniden aklima geldi, belki de vardir yakinlarda konser??
merakim bosa cikmadi, iki haftaya geliyorlar =)
Glasgow-Konser-Depeche Mode!!!
Herkese sordum, soru sormak istediklerim icin de sinsi ve guzel bi firsatti ;)
Dipnot olarak kiminin ilgisini cekmedi, kimileri icin zamani degildi 
Bu guzel uclu icten ice yalnizlikla biraz daha guzellesmisti sanki
Bi yandan birami icerken sadece onlari dinlemenin tadinin ayri cikacagini dusunmedim diyemem
Bileti aldim ama geri sayimlarda degildim, bi yerlerde heyecan gizliydi ama

Konser gunu pazartesi sendromsuzdu, herkese gulumseyip mutlu oldugumu fazlasiyla gosterdim 
Gizli bi' bulusmaya gidiyorum gibi mutlulugumun nedenini de kimseyle paylasmiyordum ote yandan 
(kendinle delirmek)

Ve o an bilmiyorum belki abartili ama o dave gahan in yuzundeki gulumseme "welcome to my world" le gercekten onlarin dunyasina giris...
sanki her tavirla anlattiklari biz sizin icin burdayizdi ve evet burda olanlar kadar biz de egleniyoruz!!
kendimi mutlu etmek icin bisey yapmistim, bu yaptigim sey icinde beni mutlu eden hayranlik duyacagim yaslanmayan bu adamlar vardi



Tatli martin gore  "understand me" derken gercekten istiyordu ve insanlar icin anlasilmak bu kadar onemli katilirken sanki o da bunu gorebiliyodu..

Eminim ki o anlarin tadini cikarmaya o kadar odakliydim ki etkilendigim bir cok anda onlar kadar beynimin kucuk oyunlari da dahildi. ama o andaki saf-heyecanli-sevincli halimi etkileyemedi abarti demek istersek kendi abartim kadar onlarin abartili dinamizmi kesinlikle vardi.

Ha heyecan demisken donuste Edinburgh'a giden otobusun yolumun ustunden gecmedigiyle ilgili supheye dusup, yanlis bi otobuse bindigimi dusundugum heyecan dolu iki dakika oldu ki Edinburghtan gelen insan sayisinin az olmadigini da bu vesileyle anlayiverdim...


Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar