eski - 5

London Experience
Yeni planlar
Yeni listeler
Yeni hedefler
Yeni bir kiyafet

Sinsice okunan yillik burc beklentileri
Ne olmali bu seneki dilek
Neydi "en'ler" ve "en olamayanlar"
Gecen sene bugun nerdeydim
Ne degismisti

Dusunemeden oylesine, hizlica ve ayni zamanda telassiz sakinligini koruyarak
Aslinda cok sey ogrenerek...

Ben acik fikirli oldugumu dusunurdum, insan yargilamanin zor oldugunu ve bunu kolay yapamayacagimi. Ama inkar edemem beynime kazinmis kaliplarim oldugunu, hayatimdan cikarmak istesemde simdiye kadar ogrendiklerimin yargi mekanizmama etkisi kacinilmazdi. Yeni listelerim yoktu bu sene icin. Kendime 2014 yili icin koymaya calistigim kurallar, kendime cekiduzen verme cabalarimdan uzaktim. Aslinda farkli bir kafa icerisinde yeni yilin farkinda degildim. Muhtemelen daha once bi avrupa ulkesinde 1 aydan fazla bulunmamdan kaynakli "christmas" telasini hissetmek zorunda olmadigim icin onun icinde kaybolmustum biraz. Iki hafta icinde farkli cevrelerle 4-5 farkli kutlama. Surekli indirim oldugunu gosteren afisler, e-postalar, telefon mesajlari, insanlarin ustunde gozume carpan kazaklar, sapkalar, atkilar..

Deneyimlerin yenisi, yenilerin en yalnizi, coskusu icinde disindan sakin kutlamalar, hosgelmisti 2014 uzaktayken en sevdiklerimden..

Yorumlar

Popüler Yayınlar