Nane


Kedileri olan bir adamdır o. Şimdi yok gerçi de bunu pek kurcalamamak lazım. Anlaşabiliyor mu kedilerle anlaşamıyor mu onu pek anlayamadım çünkü. Çokca tanıdığımı düşünmeme rağmen bu basit ayrıntısı olmayan şey konusunda kafa karışıklığı yaşamamı da anlayamadım haliyle. Uzakta bana epeydir, çığlıklı kahkahalarımızda kesintiler oldu malesef. Saçmasapan enerji fazlalıklarımı, onunla saçmalıklar yapamadığım için atamamaktayım. Bu beni üzmüyor değil.Peki ya ağmet nerde? Keyifli zamanlarımız oldu çokca. Daha da olmalı diye düşünmekteyim. Hayatıma hızlı girişiyle hızlı yaşantısını bağdaştırırım genelde. Mesela yemeklerin bile en hızlı yapılanını tercih eder o. Lavaş kaşar yapmak çok basittir ya onun gibi işte. Baharat kullanmayı pek sevmez. Lavaş kaşarla da çok uyumlu gelmez baharatlar ona, en fazla domatesle geliştirdi bu menüyü zaten. Çünkü kullandığını bildiğim tek baharat nane. Onu da mojitolar içerken kullanır. O yüzden sayılmaz. Bir de şöyle bir tahminim var ki midesine iyi gelsin diye içkilerin ardından nane-limon yapımında kullanma zorunlulukları olabilir. Danslar da ederdik mesafeler az olsaydı. Neyse ki helikopter ihalesine girerek uzaklıkları yakınlaştırabilicez. Bunun yanında şöyle de bir fikrim var helikopter pisti dans pisti olarak da kullanılabilir. İhale nedeniyle bir görüşmelik zaman heba olcak olsa da helikopterin bize getirileri için değer diyerek bu üzüntümü başka bir üzüntüye devrediyorum. Devrettiğim üzüntülerimi de doğum gününü kutlayarak, sevinçlere dönüştürüyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar