domates mevzuları

sanırım annem domatesin fiyatını sabah mahmurluğuyla unutmuş olacak ki menemen yapmış inanamadım. o kadar domatesi bi anda nasıl harcarsın dedim. o da dediki; vallahi değdi yine olsa yine yaparım. domatesin üstümde bıraktığı garip bir etki var. kendimi prenses hissettim doğrusu. evet şu an biraz abarttım. ama özlemişim seni menemen. bundan sonra açık büfelerden hep menemenle domates alıcam. tabii domatesi sevmeyenler çok uzaklardan da olsa bu habere sevinebilirler. döndüklerinde kimse domates ye diye ısrar etmeyecek. o değil de salça da bu yüzden pahalılaşırsa bi daha yüzünü göremeyiz. yemeklerin tadı tuzu kalmaz. amie mesajı aldığını düşünüyorum.
bununla birlikte domates katarakt oluşumunu geciktirip gözlerimizin yaşlandığımızı hatırlatmamasına katkıda bulunur. bu önemli, çok önemli.

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar