sadece baslangic..


Severim kulakliklarla sokakta yurumeyi, yururken sarkilar soylemeyi. onun huzuru, onun gucu, onun guveni ne degisik duygu oyle. Glasgow sokaklarinda daha da coskulu bende. Nasil da sevdiysem bu sehri baktigim binalar bile beni mutlu ediyor. O sinir bozucu griligi, ufak bi' kahvecide son buluyor. Nasil da tatli gulumsuyor o insanlar oyle. 

Gecenin 12si cok gec bile sokaklardaki sarhos insanlari gormek icin. O en yagli patates kizartmalari sirkeyle bulusunca mest ediyor bu insanlari. Birbirine deli gibi bagiran o cibildakli kizlar. Kendini tasiyamazken yanindaki kizi tasimaya yeltenen Glaswegian delikanlilari, ocagin ortasinda tisortleriyle..

Nasil sevmeyim ki ben bu sehri, evime yururken verdigim 5 dakikalik nehir izleme molasi mi guldurmesin yuzumu, yagmurun 10 dakkaligina gittigini mujdeleyen gokkusagi mi? Oyle yalniz falan hissederken, pat diye rastladigim italyanda mi degistiremez modumu. 

15 derecenin huzuru varken ustumuzde, bi yuruyus daha ya da kimsenin sevmedigi o bisikletcilerden olup sehrin diger tarafina dogru gitmez miyiz? nehir kenari kosusuyla motive et kendini, dayanabiliyorsan soguya herseyi yaparsin de kendine. 

Bir bara attin kendini, open mic eglencelerinde bul kendini. bi kere daha yasadigini hatirlamadin mi o guzel muziklerle. coskusu iskoc insaninin seni de coskulandirmaz mi? 

ben bu kadar severken seni terketmek istiyor muyum bakalim? ilk tangomu nasil unutayim, ilk bikramimi, ilk zumbami yoksa christmas zamani korosu mu ciksin aklimdan. yaptigim ilk gnocchiyle mi ovuneyim, beceremedigim boreklerle mi hava atayim. 10 farkli milletten insanla bagiris cagiris gittigim partiler mi en guzeli, yoksa beni ziyaret eden dostlarimla ictigim biralar mi? 

soylemeyi unutmusum kendime seni nasil da seviyorum GLASGOW, seni nasil da ozlerim onun kaygisi var icimde, degerini bilememekten korkuyorum, seni nasil da seviyorum, iyi ki de senin kollarina dusmusum ankarayi ilk terkedisimde. benim icin hazirladigin surprizlerin hepsi kalbimde, ayri ayri zamanlarda carpip carpip hatirlatiyor guzelliklerini. o zaman travisle #lovewillcomethrough canim glasgow..

Yorumlar

Popüler Yayınlar