Tuz

Durgun günler vardı son zamanlarda ama bugünlerde öyle olmadı pek. Yine ilginç haberler aldım. Gerçek şu ki bende değil ilginçlikler sade günlerim var benim tek başıma gibi hissettiğimde ama katınca hayatıma katmak istediklerimi, zorluklar var biraz da onlar da. Ben de içindeymişim gibi yine karışasım geliyor. İtirafa gerek yok tek başıma yaşamalar güzel gelmiyor bana. Düzenli yürüyüşler yapıyorum tek başımayken, beni de düzenliyor sanki öyle hissediyorum. Dün bir sürü köpekler koştu yürüyüşüme katılır gibi ama bu katılım ürküttü beni epeyce. Kendimce planlar ürettim üç saniyede köpeklere karşı komik geldi bu halim sonra. Ha bir de kurufasulye yapmıştım zeytinyağlıydı, şeker de koydum biraz; evdekilere söylemedim sevmezlerse suçu şekere atarlar diye korktum. Tuzu çok olmuş ben hiç sevmem ama tuzlu sevenler var biliyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar