Sumak


Dün konuştum onunla çok özledim ki keşke gelse buraya. Birlikte yaşardık o burdayken ama şimdi gitti o. Önceki konuşmamızda daha mutlu kapatmıştım telefonu çünkü o huzurlu günlerinden bahsetmişti. Ama dün kafasında karıncalar olduğunu öğrendim. Üzüldüm. Böyle olur hep.Benzer şeyler hissettik onla gibi gelir bana. Çünkü bu ara bende de var karmaşalar. Karıncalı karmaşalar da nedensiz kalır genelde, nedendir bilemem ben de. Huzurlu olabilmek için sabırlı bekleyişleri oldu onun, biliyorum. Artık sorunlar olmasa keşke! Çok severim pompişimi ben, gelsin isterim buraya ya da ben gitmek isterim onun gittiği yere. Epey zamanlar var tekrar tahinli patlıcanlar, pulbibersiz kısırlar yapabilmemiz için.
Notcuk: Artık sumak koymayalım pul biber yok diye, pek güzel olmuyor çünkü.

Yorumlar

Popüler Yayınlar