ekmek

Bir kings of convenience sarkisi icinde gibiyim, huzurumu yaratmis icine nesemi katmayi bekliyorum. Dindiriyorum geldikce aklima sorular, ona sariliyorum hem de kocaman. Beni sevdigini soyluyor ve herseyin yakinda cok daha guzel olacagina inaniyoruz. Kucak acip, el uzattigim  ve ise yaramadigi zamanlari bir an aklima getiriyorum, sonra tekrar sariliyorum. Yanak yanaga iste yine huzur. Bazen bakiyorum yuzune gulumserken gozlerim doluyor, nasil bu kadar guzel ekmek yaptigini ve nasil bu kadar sabirli oldugunu soruyorum, degildim diyor.. Ben inanmiyorum. Halimden zaman zaman sikayet etsem de, gecmise kizginliklarim olsa da huzurun icine kapaniyorum onunla. Hayallerimiz gecikince gec kalmis olmuyor, gerceklesmis oluyor. Gerceklestiklerinde "oha gercek oldu" demiyor, yeni hayallere sicrayiveriyorum ama hep aklimin kalbimin bir kosesinde olsunlar istiyorum cunku hayaller olmasaydi, o da olmazdi. Sarikiyi soyleyen degil dinleyen olurdum. Ama ben sarki soylemek istiyorum bagira bagira. 

bana hep ekmek yap <3 font="">

Yorumlar

Popüler Yayınlar