Bence Hala Sekiz

Hayatini seninle yasayanlar ile ayni gemide mi olmalisin? Yillar oldu rotalarimizi degistireli ama icimde beni bagiranlarla hayatim hep birlikte. Ayri anda aynilari yasamadan yasamis gibi olursun bazilariyla. Benim de onunla oyle..
En salak hallerimiz de en tatli hallerimizde birlikteydi. Bir telefon kadar, bir kahve kadar uzakta. Teknolojinin yardimina diyecek yok ama bu daha bir telepatik, empatik. Eve gec gitmenin en buyuk sorumsuzluk oldugu o yaslarda, kardesin yokken var oldugunu bana sen gostermistin. Sulu balon heyecanini yasamak, baska bir ailenin evinde rahatlikla uykuya dalabilmek, kibarligin getirdigi gizemleri ilk kez asabilmek ve insanligimizin gercekleriyle yuzlesmek... Aslinda en sacma korkularimizi paylasip hic de korkmamak gerektigini birlikte ogrendik. sen simdi bir anne olsan bile bizim en buyumemis yanlarimiz hala birlikte vakit gecirirken bizimle.
Profiterollu basbasa dogum gunu kutlama pastalari, patenle en yavas giden cocuklar olarak bilinmek, sabahin 3une kadar disarida durup ertesi gun acikogretim sinavina yetisme cabasi, misir patlakli kahveler, mordogan diye bi yerde test kitaplariyla gecirdigimiz tatiller, iyi ki seninle birlikte olmus, Aysegul serisini kendi yontemimizle birlikte yazdigimiz icin cok mutluyum ki "Aysegul, Seda ile kardes" en sevdigim..
Gulumsemeleri arttiralim, 8den 28 e nasil geldik, kafamda hala 8deyiz =) Sanki bildikce onca yilin yakin, uzak, yakin, uzak birlikte gectigini bana bir umut geliyor, sence de oyle mi?

Yorumlar

Popüler Yayınlar