Gec kalmalariniza bir kadeh

Caresizlik ?? careye cok yakinken daha cok hissettigin o karmasa. o kadar caresizsinki yaptigin bir hareketle hersey basa donecek, yanlislar dogru olacak ve gelecek gecmis olucak simdiyse araf..

O adami tanimadim, o kadini ise cok iyi biliyorum. Hikayelerini ben yazmadim ama yazdiklari hikayeye olan mesafemi biliyorum. Kadinin tarafindan yakin adamin hayatindan uzak.. Birlikte buyuyen iki insan. Korkularini bilmem ama umudunu gordum. Guido aldigi yolu neden aldigini bilmeden geldi. Hergun dinledigi hayat dersleriyle geldi. Hic bi zaman gec degil, hayallerinin pesinden kos diyenleri ya da kos diyen kendini dinledi. Ya da kosarken dusme olasiligini bilmeden italyada baslayan hikayeyi iskocya da devam ettirebilmek icin geldi. neden geldiye cevabim var da nasil geldiyi bilmiyorum.

Caresizligin umudu dogurdugu o an. Karistirilmaya bu kadar musait bu buyuk zitlik. Bazen o kadar caresisiz ki bazen o kadar umitsiziz ki olmaza kosmayi istiyoruz.

O kadin sensiz mutlu, anlaman zaman alacak ama o kadin sensiz bir fazla huzunsuz.baska bir adam apayri mutlu senin o mutlulugu goremiyecegin kadar

Yorumlar

Popüler Yayınlar