Ah Prague

Aradan 5 sene gecmisti tekrardan o guzelim sehire gitme firsati buldugumda, bu kez farki amie siz bir geziydi. Buyudum di mi, diye sordum. O zamandan bu zaman cok zamanlar gecti. Biten baslayan dostluklarim, cok asik oldugum ve unutur oldugum sevgiler, yeni ogrendigim duygularim oldu. Deneyim dedigim zorluklar, bir dolu ozlemler. Ogrendigim bir dolu sey, paylasmayi istedigim bir suru guzellik. Ogrendiklerime, ogrenmeyi reddetiklerimi de eklersem bir surulu 5 yil. Sanssizliklarim oldu ve cok guzel sanslarim. 

Emegime degdi diyebilcegim guzellikler gordum. Cabamin karsiligini alamadigimi gorup de uzulduklerim, 

Sevdiklerimle birlikte sevemediklerim. Sevmeyi denemedigim icin ozur dilemek istesem de hislerimle ben benim.

Ah Prague, Letensky de icirdigin biralar icin tesekkurler.

Yorumlar

Popüler Yayınlar