Yorgunuz ve yaşlanıyoruz. Sıfat olan yorgun ama sıfat olan yaşlı değiliz henüz. yaşlılık hissine yakinlasiyor gibiyiz. Parabolik bir eğri gibi gençlik denilen cagin bitiminde olgunlaşma evresi uzak oldugumuz bir sifatmiscasina gencligimizin artilarindan uzaklaştikca yaşlı degilken yasli goruyoruz kendimizi. Çaresizlik hiç değil. Gençlik hissi kaybı gibi.Umutsuzlukdeğil...

Cesaret azalması gibi mesela. İnancın azligi gibi. Güven kaybı veya güvenin sekil değiştirmesi gibi.


Hayatında olmasini istedigin insanlarin, gercekten olup olmamasinin gerekligini dusunmeden,  sadece istedigin icin cabalamak gibi. Gelmediginde uzuntuden yorulmayi onemsemediginden ugrasmak gibi. En son bu hisse ne zaman ulastin, belki de dogru soru ulasabildin olmali.


Sadece istemek mesela. En son arti eksi demeden , olcup bicmeden, karsilastirmadan, gelecek demeden, dunun kiyasina girmeden, e simdi diyerek, daha ne zaman derim diyerek, planlar demeden,, Bunu yapiyorum dedin yaptin. Hatrina gelmeyenler icin yorgunsun bence,


Onceleri tecrubeleniyorum dedim. Sonralari tembellestim dedim. Ama simdi sadece yorgunum. Incinmelerden, denemeli yanilislardan, bolunuk kalplerden, amansizliklara sadik yureksizliklerden.

Yorumlar

Popüler Yayınlar