Binaserin

İlk girdiğim andan beri öyle. hep serin. 'binaserin' diyorum ben de ona. güneşsiz, kuru, serin. beton yığını ki zaten. ne bekliyordum ki acaba. daha farklı da olamazdı. bu kadar kötü bahsetmem hiç hoş değil ondan gerçi. insanoğlu nankör oluyor işte genelde. halbuki her şeyi biliyor. o burdaydı. anlatmadım ona birşey ama benim korunmuş kaplarda muhafaza olmamı sağladı. sakince oturmam gerekiyordu çünkü 'binaserinin' içinde. yazılar yazabilirdim en fazla kimseye zarar vermeyen. şarkılar dinleyebilirdim kimseyi rahatsız etmeden kulaklığımla. kolay alıştığım için birçok şeye ona da çok kolay alıştım aslında. ezberimdeki gibi gidip gelişlerim. çay içtiğim, kahve içtiğim zaman belli. günaydın dediklerim. güle güle dediklerim. arayanlar belli. belli olan şeylere, rutine çabuk bağlanan olaylara alışmak hep daha kolay, belirsizliklerdir yaşanması daha zor olan. kendi içinde barındırdığı umut bile umut gibi değildir.
o değil de idare ediyorum 'binaserinde'. idareci değilim yanlış anlaşılmasın. teşekkürler binaserin hijyenik yapın için.

Yorumlar

Popüler Yayınlar