Ebegümeci

Komiklikler olur bazen hayatımızda. O zamanlardan birinde benim gülebildiğim ama bir başkasını da hüzünlendiren bir şeyler olmuştu. Aslında bildiğimiz bir kaç ufak bilgi bize hatırlatılmıştı. İki kişi vardı, birbirlerinin hayatını merak eden hatta bu hayatlara birbirlerini katmak isteyen tanışmadıkları halde. Komiktir ki ; bunun fayda etmediği durumlardan biri yaşanıyor gibiydi ve aksilikler de vardı sanki. İki hayat birbirine yaklaşmayı umarken bir üçüncüsü buna eklenmek istemişti aslında. Böyle olunca da kesişmediler bile çarpıştılar bir anda, şiddetle. Bu çarpışma iki olmayı isteyen hayatları üzdü bir yerde üçüncü daha çok üzüldüğünü düşünse de. Bir arkadaşımın dediği gibi hayat çok üzgün! Ki burda hayatlar çok üzgünler. Bu çarpışmalı hayatlar beni de çok üzdüler biraz da güldürdüler ama sinsi olanından. Çünkü yaklaşan hayatlar heyecanlandırdı beni. Lafları dolandırmaca oyununa da bayılıyorum galiba. Bu oyunda,bahsi geçen hayatlara ataçla tutturulmuş gibi tutturabiliyorum kendimi. İnsanların hayatlarında kıyısından var olmak sevdiğim gibi değil. O hayatların içlerine girip biraz da oynamak istiyorum. O zaman hissediyorum ki onlarla yaşadığımı. Müdavimci, müdahaleci, mücadeleci, ebegümeci.

Yorumlar

Popüler Yayınlar